poniedziałek, 21 listopada 2011

Poszła Ola do przedszkola


english: My look for school, or coffee with a friend. It does not make a big "wow", but I think everyone likes a comfortable and warm leggings.


español: Mi mirada a la escuela, o un café con un amigo. No tiene un gran "sorpresa", pero creo que a todos les gusta un leggings cómodo y cálido.

Do przedszkola to może nie, ale na uczelni bywam 2 razy w tygodniu. Dobrałam sobie plan tak, abym miała czas na wszystko. Dzisiaj wstawiam stylizację typowo szkolną, la luzie, pewnie nic specjalnego, ale bardzo podobają mi się te leginsy, są ciepłe i wygodne, widziałam podobne w Zarze i H&M, ale ja swoje kupiłam w jakimś supermarkecie za grosze. Jeśli podobają się Wam takie kalosze, to polecam odwiedzić Decathlon gdzie znajdziecie wszystkie rozmiary, a cena też jest genialna. Łączna wartość mojego stroju to: 105 zł. 







Biała koszulka: sh
Kamizelka: sh
Leginsy: supermarket
Kalosze: Decathlon

Wiem, że do takich stylizacji najlepsze byłyby długie włosy, ale niestety jeszcze ich nie wyhodowałam, cierpię na chroniczną chorobę potrzeby zmian na mojej głowie i skoro od wielu już lat ich nie farbuję, to przynajmniej muszę ścinać...

Ola

26 komentarzy:

  1. 105 zł? żartujesz? to faktycznie jakieś grosze muszą kosztować te kalosze. Stylizacja fajna, chociaż fakt, przydałby się warkocz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! ;) Zakochałam się w legginsach ;>

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz ;) Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę taką kamizelkę! Ana

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawienie zdjęć to na początku i dobrze, że dałaś wstawkę po angielsku! powodzenia. Kama

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję CI bardzo! :** Niesamowcie podobają mi się te legginsy! W którym supermarkecie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te legginsy! Gdzie jakim supermarkecie je kupiłaś :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę irytuje mnie podejście niektórych do zdjęć. Dobry aparat sam fotek nie będzie robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ano widzisz. Dobre zdjęcie można zrobić nawet telefonem, czy analogiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobne leginsy widziałam wczoraj w Cubusie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wyglądasz, leginsy są mega :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba ta stylizacja i również polowałam troche na legginsy tego typu, lecz nie miałam tyle szczęścia, żeby je kupić, a co dopiero spotkać za grosze! :)
    Co do włosów, to chyba u dziewczyn normalne, sama dzisiaj miałam ogromną ochote ściąć grzywkę, ale koniec końców, tylko lekko je przycięłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :) a włosy mimo że krótkie to i tak ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dwa razy w tygodniu ;o? to co ty studiujesz ze tak mozesz:)??

    zapraszam Cię na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a to co robisz oprócz szkoły? :) Praca pewnie:) a co studiujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. you look so young... can't believe you have a little girl .:)

    xoxo, and i'll visit your lovely blog again.:)

    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie:)
    Piękne legginsy:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. that would be awesome - looking forward to seeing photos of your cutie pie. :) VERY nice to meet a fellow-mommy blogger. :)

    have a fantastic rest of they day...
    'til next time!
    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  19. PERFECT tight pattern! you're so chic to wear that!! fab

    http://secondvogue.blogspot.com/a

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te jeździeckie Decathlony. Myśle o kupnie takich. Powiedz tylko, czy to prawda, że sciagają się strasznie cieżko?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)