wtorek, 7 lutego 2012

Ciemny makijaż oka- inspiracja Hart of Dixie



Nie wiem czy i Wy tak macie, ale osobiście podobają mi się miniaturki, czyli dziewczyny o niskim wzroście, zawsze wyglądające jak małe dziewczynki. Jestem skrajnie uzależniona od seriali i aktualnie poza moja ukochaną Blair mam jeszcze jedną faworytkę do miana bycia moja ulubioną bohaterką, a mianowicie Zoe Hart. Bardzo podoba mi się jej makijaż, dlatego odszukałam łatwy sposób by go zrobić. A oto Zoe i reszta bohaterów serialu.





Bardzo podobają mi się jej stylizacje
Łatwy sposób by mieć takie piękne czarne oczy jak Zoe :) Niestety zdjęcia nie są mojej produkcji, ale myślę, że idealnie pokazują jak uzyskać głębokie spojrzenie. 


Do tego makijażu wystarczy kilka produktów: pędzelek, ciemny cień do powiek, czarna miękka kredka i tusz do rzęs. Pamiętajcie, że wszystkie linie należy starannie rozetrzeć :)

A jakie kobiety Wy uważacie za najpiękniejsze?

Ola

26 komentarzy:

  1. Ładny makijaż oka a serial oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Rachel Bilson, również uważam, że małe kobietki są atrakcyjniejsze, niż te żyrafy:D Aktorka ma bardzo ciekawą urodę. I świetny makijaż oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten serial i uwielbiam tą aktorkę :) Jej styl w Heart of Dixie jest niesamowity,a figura do pozazdroszczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten seriali tą aktorkę :)

    Makijaże uwielbiam na Kardashiankach ;) bo co by o nich nie powiedzieć to wiedzą jak się malować i ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam podkreślone oczy są bardzo sexi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super efekt, ale dla mnie chyba za mocny, może w przyszłości:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrrr, kocham takie kobitki, absolutnie to mój typ!
    Ja nie boję się makijażu, lubię zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam stawiam na naturalność, ewentualnie pociągnięcie tuszem do rzęs ;)
    Co do filmu turysta, to bardzo fajny, więc polecam ;)) Genialna rola John'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się tak podkreślone oczy.Wyglądają tak SEXI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny blog !

    ZAPRASZAM DO MNIE :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślę, że wszelkie ikony stylu, aktorki, piosenkarki itd. powinny nam się podobać, nie ma w tym nic złego kiedy mamy np. jakiegoś idola ale najbardziej powinnyśmy się podobać same sobie :)

    Ja też lubię "miniaturki" i zawsze chciałam być niskiego wzrostu niestety za bardzo mi nie wyszło.. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny makijaz :> ale chyba nie dla mnie, bo mam dosc male oczy i taki makijaz chyba jeszcze bardziej je zmniejszyl :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie pokazane. Chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love Hart of Dixie! She has such beautiful eyes!

    Bisous, Sara
    champagneandcedarwood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten serial, jest świetny pod każdym względem, chyba szczególnie urzekł mnie właśnie styl Zoe ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)