niedziela, 15 stycznia 2012

Idealna torebka- czyli jaka?



Przyznam się Wam szczerze, że mam słabość do torebek, ale mimo, że mam ich sporo to na co dzień chodzę w jednej. Czasami jedną noszę kilka miesięcy, okazyjnie zmieniając na coś bardziej imprezowego. Codzienne zmienianie torebki pod ubranie kompletnie nie jest dla mnie możliwe, ponieważ wiązałoby się z notorycznym zapominaniem portfela, dokumentów, kluczy... nie mówiąc już o tym ile rzeczy w ten sposób bym zgubiła. 

Dlatego ostatnio stawiam na uniwersalne torebki, czyli te wygodne, pojemne, oraz kolorem pasujące do większości moich ubrań. 

Jeszcze do niedawna idealnie tę funkcje sprawowała ta torba z Mango, świetna, wygodna, mieścił sie laptop, ale niestety czas zrobił swoje i nie wygląda już tak jak powinna :(


Poszperałam trochę w internecie i wydaje się, ze nie tylko ja lubię nosić jedną torebkę do wszystkiego.







Aktualnie zbieram na jakikolwiek model Goshico, ale one do tanich nie należą. Oto te, które najbardziej mi przypadły do gustu, ceny to od 220zł do 350zł.

Jakie są Wasze idealne torebki?

Zdjęcia torebek pochodzą z googla oraz strony goshico.pl

Ola




43 komentarze:

  1. Aktualnie moje ulubione torebki to filcowo-kotowe od jednej z artystek Pakamery http://www.pakamera.pl/ruben-art-0_s12092270.htm

    Z tych prezentowanych powyżej bardzo ładne są dwie pierwsze - prosty, klasyczny fason, do niemalże wszystkiego pasujące oraz te z motywami ludowymi. Bardzo ładne, choć trzeba już umieć się do nich ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze przyznac ciekawy blog, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna torebka dla mnie to taka, która pomieści wszystkie moje graty na malarstwo, rysunek, grafikę... jednym słowem duża:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka z pierwszego zdjęcia wydaje się idealna.Duża,solidna,bardzo ładna i w "moim" kolorze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie dziewczęta! Tak! Torba. To jedno z moich przekleństw! I, co zabawne, mam taką, jak z Waszej pierwszej ilustracji. Jest w pomarańczowym odcieniu. Dość duża. Jeszcze jej nie nosiłam, ale jestem pod wpływem ogromnego zadowolenia! aha! I ja preferuję klasyki skórzane, a inne warianty w niżach cenowych, czyli niekoniecznie skóra naturalna. Ten wpis, zainspirował ;) Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  7. moja idealna torebka musi byc .....duza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Goshico! O tak, zwłaszcza te modele z kogutami. Wiele razy się nad nią zastanawiałam, ale jednak nie jest uniwersalna, a ja mam z torebkami tak, jak Ty.
    Jak już kupię to noszę, aż się przestaje nadawać. I tak mam teraz, ale już sobie wymyśliłam jaka ma być moja następna idealna torebka. Gorzej ze znalezieniem teraz takiej :) Mam zamiar jutro dodać wpis na ten temat. Zapraszam kto może - niech zajrzy, może podpowiecie mi, gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie ostatnie torby Goshico są cudowne:) A co do idealnej torebki - czarna, pasuje do wszystkiego a poza tym kocham czerń. Co jeszcze? Dużo kieszonek, przegródek:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też najczęściej przez długi okres czasu noszę jedną torebkę :)
    Moja idealna torebka zdecydowanie musi być duża i oczywiście w stonowanych kolorach, aby pasowała do większości ubrań :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. najważniejsze wg mnie to to, żeby torba była duża, z małą kieszonką w środku i miała ciekawy wzór. :))
    ja dzisiaj liczyłam, że mam ok 20 torebek a od 3 miesięcy chodzę w jednej. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza piekna, mialam taka ;))
    tez najczesciej chodze w jednej , piekna i pasuje do wszystkiego wiec po co przerzucac rzeczy do innej ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę jakieś Wasze fajne stylizacje albo Waszą sesje, najlepiej z Jotką ;D możliwe?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam kuferki i na odwrot :) torby xxl~!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam z Jotką makijażową sesje w środę :) czyli zdjęcia niebawem :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze mega post!!!!! torebki są świetne!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie podobają mi te torebki, nie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh nie pogardzilabym taka torbą od Goshico ;D widzialam juz sporo podobnym z tsakimi motywami, jest z czego wybierac na rynku!

    OdpowiedzUsuń
  19. oh nie pogardzilabym taka torbą od Goshico ;D widzialam juz sporo podobnym z tsakimi motywami, jest z czego wybierac na rynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. So many magnificent bags at only one place!;) Great great post!!
    xoxo

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też tak mam, ostatnio się uczepiłam lakierowanego shoppera z Zary i noszę non-stop :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dużo torebek i właściwie wszystkie są wykorzystywane, chyba nie mam jednej ulubionej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Apρreciate this poѕt. Let me try it out.

    My site; samsung galaxy note 2
    Here is my web blog -

    OdpowiedzUsuń
  24. If some one needs tο bе updatеd with hottest technolοgieѕ theгefore he must be pay a quick visit thіs web page аnԁ
    be uρ to date all thе time.

    Αlso ѵiѕit mу website :: galaxy s3
    Here is my web blog ;

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm is anyone elѕe expеrіеnсing problems wіth the pictures οn
    thiѕ blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's
    the blog. Any feеdbaсk wοuld
    be greatlу appгeсiatеd.

    Нerе iѕ my ѕite: http://wikistatesman.com
    Stop by my web-site :

    OdpowiedzUsuń
  26. After looking into a hanԁful of the blog posts on yοuг ωеb site,
    I truly like your technique of writіng a blog. I book
    marked іt to mу bοoκmark ωebpage lіst and will bе checking back ѕoon.
    Take a lοok at my websіte аs ωell and let me knοw уour opinion.



    my ρage; pikavippii.net
    Also visit my website : pikavippi

    OdpowiedzUsuń
  27. Very nice post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say
    that I've truly enjoyed surfing around your blog posts. After all I'll
    be subscribing on your feed and I hope you write again very
    soon!

    Visit my page: zwd

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, i think that i noticed you visited my blog so i
    came to return the want?.I'm attempting to in finding things to improve my website!I suppose its ok to make use of a few of your concepts!!

    Also visit my blog ... broker forex

    OdpowiedzUsuń
  29. I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted
    at this website is really pleasant.

    Feel free to surf to my blog ... bvy
    My page > mqd

    OdpowiedzUsuń
  30. Greetings, I do believe your website may
    be having web browser compatibility problems.
    Whenever I take a look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in I.
    E., it's got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, excellent site!

    my blog post ... zulutradeonline

    OdpowiedzUsuń
  31. I really like what you guys are up too. Such clever work and reporting!
    Keep up the excellent works guys I've included you guys to my own blogroll.

    Have a look at my weblog ... 10 000 twitter followers

    OdpowiedzUsuń
  32. I know this website presents quality based articles and additional material, is
    there any other web site which offers these stuff in quality?



    Check out my site: design a Timeline Facebook Profile Picture

    OdpowiedzUsuń
  33. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape three times the size of the mole. This sounds drastic but as long as you pay due care and attention when carrying the task out the removal should happen without a hitch.

    Here is my web-site :: Skin Tag Remover

    OdpowiedzUsuń
  34. Yogasanas like Paschimottanasana, Bhujangasana, Sarvangasana, Halasana, Dhanurasana, Trikonasana, Ardha Matsyendrasana, Pawanmukhtasana
    along with Suryanamaskar Sun salutation are
    very effective. We have not done this by starving ourselves or doing without the foods we eat can make us flabby and slow down our metabolism.


    Visit my web-site - Hoodia Gordonii

    OdpowiedzUsuń
  35. If Delhi, Mumbai and Bangalore are high in the grade of business and commerce then Kolkata
    is much superior in catering the quality education in India.
    The main reason is the gender-biased interpretation of the Qur'anic text by men of religion. The speaker, Tariq Ramadan, was once banned from entering the United States.

    Here is my web page islamic finder quran

    OdpowiedzUsuń
  36. W moim przypadku musi to być czarna torebka, ponieważ mam dużo ubrań oraz butów w tym kolorze. Jeśli chodzi o fason to preferuję te bardziej klasyczne (np. torebka a la kuferek)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)