niedziela, 22 stycznia 2012

Dietetycznie - ryż z owocami



Cześć, bardzo Was przepraszamy za zastój na blogu ale ostatnimi czasy dużo dzieje się w naszym życiu i niestety brakuje nam czasu nawet na sen. Obiecujemy się poprawić i w tym tygodniu odpowiadać Wam na bieżąco i regularnie zamieszczać posty!

Wczoraj odbyła się nasza wielka impreza urodzinowa, bal karnawałowy BE MY MUST HAVE IN WONDERLAND. Swoją obecnością zaszczyciło nas prawie 200 osób! Pięknie Wam DZIĘKUJEMY i mamy nadzieję, że zobaczymy się niebawem na kolejnej organizowanej przez nas imprezie. Pełna dokumentacja zdjęciowa i opisowa już niebawem!

A tym czasem [p wczorajszej upojnej nocy polecam uzupełnić braki witamin w organizmie, przygotowując pyszną, prostą sałatkę ryż z owocami. To jedno z dań diety o której Wam wspominałam i która pomogła mi schudnąć. Jeśli podpasuje Wam taka kolacja i będzie wielu chętnych opiszę dokładanie na czym powinna polegać ta dieta.





Kolacja: 75g ugotowanego ryżu zmieszanego z namoczonymi suszonymi morelami, rodzynkami, kawałkami różowego grejpfruta i zielonego winogrona.

Przygotowanie tego posiłku jest dziecinnie proste gotujemy ryż (najlepiej brązowy) ok. 20 min, następnie kroimy i dorzucamy do niego owoce. Mieszamy i kosztujemy, możecie dodać również odrobinę jogurtu naturalnego :)


Smacznego!

Marty

20 komentarzy:

  1. fajna propozycja, jutro ją wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zrobię ale grapefruita zamienię na suszone śliwki :) i chyba dodam cynamon

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ..
    Dietetycznie ale pysznie wygląda :)

    Może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D
    Pięknie podane!

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie wyglada, chyba wiem co dzis jem na kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... pysznie wygląda :D
    Jak cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj narobilas mi smaka! zaraz lece do sklepu i sobie taka zrobie!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. oj narobilas mi smaka! zaraz lece do sklepu i sobie taka zrobie!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznie wygląda, ale ja musiałabym wyjąć rodzynki:). Co do imprezy, dodacie jakieś zdjęcia? jestem ciekawa jak to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wciąż czekamy na zdjęcia od fotografów - gdy wejdziemy w ich posiadanie, na pewno zostaną tu opublikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm... Bardzo apetycznie to wygląda. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Martyna, i co naprawdę schudłaś na tej diecie? A strasznie musiałaś się głodzić? Ja bym się chętnie dowiedziała, jak to wyglądało :)

    p.s. nie mogę się doczekać (foto)relacji z imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, schudłam tyle ile chciałam a dokładnie w tydzień 2,5 kg ale teraz dostałam na urodziny taie ilości pysznych czekoladek, ze nie wiem jak to sie skonczy, bo ja jestem wielbicielka slodyczy, jak ich nie ma w poblizu to jest ok a jak sa w zasiegu wzroku to ze mna koniec ;)

      Usuń
  13. Szkoda, że mieszkam tak daleko od Warszawy i nie mogę wpaść na taki bal karnawałowy ;/
    Dzięki za miły komentarz :)
    Smakowicie wygląda ten ryż, chociaż wolałabym go zjeść ze startymi jabłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wpadłabym na pomysł jedzenia ryżu z owocami, ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog, zapraszam do mnie www.fashionmee3.blogspot.com :) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda przepysznie :D też jestem fanką zdrowej żywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro właśnie mam w planach zrobić sobie ryż, z jabłkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marty, napisz coś więcej o tej diecie... chętnie się o niej dowiem więcej info, na czym polegała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. RYŻ TO KONIECZNOŚĆ. ODŻYWIANIE/INFO. (BIOLOGICZNA POMOC !!). *****

    CHLEB ANTYMIAŻDŻYCOWY-IRL. STABILNY POZIOM CUKRU 4-5 GODZIN. ♥♥♥♥♥

    5.TEMAT.
    CHLEB. PRZEPIS WZORCOWY WYPIEKU CHLEBA ANTYMIAŻDŻYCOWEGO-IRL (MINI CHLEBKI). *****

    KASZĘ jęczmienną (tzw. średnia lub drobna) __250g. oraz RYŻ biały __400g. gotujemy w jednym garnku (pojemność 4,0l.) przez ok. 15 minut. Do gotowania dodajemy 2,5 l. wody.

    PRZYPRAWY TO:
    Sól kamienna nieoczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania. Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 5-10 minut.

    UGOTOWANE KASZA I RYŻ (MASA RAZEM 650 GRAM), WCHŁANIAJĄ WTEDY:
    Całą użytą (2,5l.) do gotowania wodę, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków. Do tego właśnie zestawu składników (kasza, ryż) dodajemy suchą masę: 150 gram OTRĄB PSZENNYCH i dokładnie mieszamy łyżką. Otręby chłoną wówczas dużo wody, którą uzupełniamy wlewając ok. 0,5 litra (przegotowanej).

    DUŻĄ ŁYŻKĄ STOŁOWĄ NABIERAMY ZMIESZANĄ MASĘ TJ. KASZĘ Z RYŻEM WRAZ Z OTRĘBAMI:
    Z takiej objętości FORMUJEMY chleb tzw. cienkie mini chlebki (ugniatamy palcami). Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy. PIECZEMY w piekarniku (temp. 250oC przez ok. 50-60 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.

    ISTOTNE:
    Wszelkie dodatki np. miód, rodzynki, WYKLUCZONE !! Takie dodatki sprzyjają otyłości i cukrzycy typu 2.

    CHLEB ANTYMIAŻDŻYCOWY-IRL, JEST W CHWILI OBECNEJ NAJBARDZIEJ WARTOŚCIOWYM PRODUKTEM ŻYWIENIOWYM DLA CZŁOWIEKA NA PLANECIE ZIEMIA:
    80% ENERGII (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach LUDZKOŚĆ (7 MLD), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego PRODUKTU ŻYWIENIOWEGO.

    CHLEB ANTYMIAŻDŻYCOWY-IRL, MOŻNA PAKOWAĆ PRÓŻNIOWO:
    Np. po 3 szt. jest on wówczas przydatny do spożycia przez PONAD 1 ROK. Energia biologiczna tj. 80% ENERGII (niskie węglowodany), na tzw. TRASY, wycieczki, dalekie wyjazdy czyli: LOGICZNA, ZDROWOTNA KONIECZNOŚĆ. Również AKCJE POMOCY HUMANITARNEJ.

    OKRUSZKI !! DLA DZIECI, DLA SPORTOWCÓW, CHORYCH (SZPITAL), OSÓB STARSZYCH (DODAJEMY DO WSZELKICH POSIŁKÓW):
    Każdy CHLEB wg opracowań IRL KRAKÓW tj. upieczone MINI CHLEBKI, mielimy (mikser) uzyskując tzw. OKRUSZKI czyli produkt biologicznie wzorcowy w praktycznej do spożycia formie. Rozdrobniony chleb jest naturalnym źródłem ENERGII dla człowieka i powinien stanowić podstawowy składnik każdego posiłku/24h. Nasz organizm pozyskuje o 30% więcej energii, niż po spożyciu ugotowanego ryżu, co stanowi zwiększenie energetycznych możliwości życiowych dla wszystkich komórek, a w szczególności komórek nerwowych naszego mózgu. Układ immunologiczny otrzymuje dodatkową energię do walki z bakteriami, wirusami, także z komórkami nowotworowymi wzmacniając szanse obronne organizmu (dużo większa energia dla białych krwinek układu odpornościowego).

    PRZEPIS ten, jest zamieszczony na stronie internetowej; *****
    Skrót adresu strony w Internecie_______: INSTYTUTIRL
    ADRES_______: http://www.instytutirl.com.pl/index6.php

    INSTYTUT naukowo-badawczy im. Prof. Ryszarda Lorenca w Krakowie. Dr inż. Jarosław MICHAŁ, telefon: 12 353 18 75, telefon/fax: 12 358 77 30, Info: Pn.-Pt. 10:00-17:00 INSTYTUT IRL KRAKÓW.

    5.TEMAT.
    ENGLISH VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

    Biologia, medycyna.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)