wtorek, 13 marca 2012

Jak wyglądać starzej o 10-20 lat w kilka minut

Jak wiecie w niedziele wystawiałyśmy się na targach ślubnych w Tłuszczu. Okazuje się, że targi ślubne to nie tylko świetna okazja by znaleźć odpowiedni zespół, organizatora, czy salę weselną, ale również do przeżycia metamorfozy. Jak przebiegła ona w moim wydaniu oceńcie sami...



Poza tym, że w niedzielę oferowałyśmy przyszłym małżonkom swoje usługi w zakresie organizacji ślubu i wszystkiego co z nim się wiąże, to postanowiłyśmy z Martyną oddać się w ręce tamtejszych wizażystek i fryzjerek. Martyny odsłonę już widzieliście tutaj , teraz czas na moją. 
Dałam sobie zrobić jedynie fryzurę, która nie powiem podobała mi się, ale dodawała mi sporo lat, szczególnie, że mam długie, gęste włosy i moim zdaniem powinno to być podkreślone. Aby dopełnić starości umalowałam się mocno kryjącym podkładem, a usta pomalowałam na ciemno czerwony kolor. Każdy kto kiedykolwiek oglądał telenowele Argentyńską wie, że jasne kolory i rozpuszczone blond włosy robią z nas 16nastkę, a ciemne usta, oczy, oraz kok zamienia w kobietę po przejściach. 




 Na tym zdjęciu podobno wyglądam jakbym dopiero co zabiła męża i trzymała go w bagażniku :)



Jak podoba się Wam to wcielenie? Lepiej w rozpuszczonych, czy związanych ?



Zdjęcia: JOTKA

Modelka: Aleksandra Urbanwoska

Stylo:
sukienka: H&M
buty: Aldo
perły: brak marki
pierścień: bazarek

Ola

13 komentarzy:

  1. zdjecia super. nie powiedzialbym, że dodały Ci aż tyle lat, choc faktycznie wygladasz ciut starzej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wolę się nie postarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt ! <3
    bardzo mi się podoba ...

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i ten samochód ;D Hahahaha "na tym zdjęciu podobno wyglądam jakbym dopiero co zabiła męża i trzymała go w bagażniku" ahahahhaa oj tam oj tam, jest pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam tez komentarz, ze wyglądam jak transwestyta ;P :)

      Ola

      Usuń
  5. jak nie Ty, ale podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się i tak i tak! Niezła metamorfoza, póki jesteśmy młode, to można się postarzać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, choć może lepiej dbać by jak najdłużej być młoda ;P

      Ola

      Usuń
  7. cudna sesja, podobaja mi sie dwa ostatnie zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz! przepiękne zdjęcia! ależ Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczne samochody, ahhh *.*
    Postarzona?! Niee, wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kobieta.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)