czwartek, 29 marca 2012

Wybierz kolor i fryzurę - drodzy czytelnicy, proszę Was o radę


W związku z zainteresowaniem moim problemem dotyczącym kolejnej zmiany "na głowie", proszę Was o radę. Zamieszczam 21 zdjęć z moimi fryzurami, w komentarzach, podajcie liczby tych, które podobają Wam się najbardziej :)





Włosy mogą zastąpić zarówno biżuterię, makijaż oraz przyciągać spojrzenia. Właściwy dobór fryzury uzależniony jest od kształtu twarzy, wysokości czoła i rysów policzków. Ja do mojej zaokrąglonej buzi nie mogę wybierać np. fryzur z grzywką. Chce Wam zaprezentować 21 zdjęć z moimi fryzurami, które miałam na głowie w ciągu ostatnich 5 lat, proszę Was o wyrażenie swojego zdania i doradzenie...
Co powinnam mieć teraz na głowie? ;)


Martyna

P.S. Przypominam, że moje włosy się naturalnie falują

28 komentarzy:

  1. jak dla mnie to na wszystkich pieknie wygladasz, masz tego typu urode co wszystkie fryzury albo kolor wlosow pasuje :) p.s najbardziej podobasz mi sie na zdjeciu nr 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najbardziej podoba 19 i 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to 10 i 12, a kolor zdecydowanie blond - wyglądasz tak dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 11, 17, 13
    rudy jest zabójczy :-) psuje do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor - 8, fryzura - 20 pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem ilości metamorfoz, jestes naprawde odwazna, przy czym kazda z fryzur wyglada swietnie :)
    dla mnie: fryzura nr 12, a kolor nr 7, 8

    OdpowiedzUsuń
  7. 17, 4, 11 są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z Ciebie kameleon! zdecydowanie 12, świetne cięcie/ Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO, kurcze ile zdjęć fryzur, ciężko wybrać jedną konkretną. :D Aleeee... 2, 7, 17, 21 ! :D To są moje typy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeju! Ile ty już miałaś fryzur! ;)
    Ja wytypowałam swoją złotą piątkę: 11, 13, 17, 19, 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 4!!!!!!!!!!!!!! w jasnym orzechowym brązie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 15 15 prosze wybierz 15 albo 4!

    OdpowiedzUsuń
  13. 15 nie! Ja jestem za blondem i aby bylo naturalnie. Ciekaw jestem jak Twoi znajomi Cie rozpoznaja. Gdybym mial taka kobiete sam mialbym problem hehehe. Ja tu widze przynajmniej 10 roznych dziewczyn. Ale powiem krotko mezczyzni lubia zmienne kobiety widac,ze nie da sie z toba nudzic

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki wybór, czuję się jak w cukierni ;)
    Sam nie wiem... Jeśli muszę wybierać to numer 4 albo 7 lub 15

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko nie 15, jestem za 17 lub 8

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)