wtorek, 18 października 2011

Witam

Witam Was Drodzy Moi, którzy zajrzeliście w nasze skromne progi.

Ktoś musiał zacząć, a że nie zawsze możemy wszyscy być przy jednej klawiaturze[z resztą wyobraźcie sobie kłótnie o to kto ma pisać, kto dyktować i czyja wersja jest tą odpowiednią?], toteż pisze pierwsza ja Ola.
Krótko napisze wam co to w zasadzie ma być? Blog, który ma przedstawiać dziedziny życia ważne dla wielu, a najważniejsze dla nielicznych. Czyli? Będziemy was męczyć wpisami na tematy które nas kręcą i w jakiś sposób uskrzydlają.
Nie chcę już w powitalnym poście zawalać Was jakąś sieczką dlatego pokaże Wam co dziś zrobiłam...


foto: Asia Jotka 
modelka: Weronika Brenda
projekt i wykonanie sukni: Aleksandra Urbanowska


Wygląda jak suknia ślubna, prawda? Nic bardziej mylnego. Zdjęcie pochodzi z sesji zdjęciowej do Eko projektu pomagała w nim niejakiej Jotce, fotografce.  Dzisiaj jedynie przywlekłam ze sobą foliowa suknie, gazeciany gorset, jakieś kartony i kupę śmieci... Całą tę masę śmieci przeformowałam odpowiednio i dzięki staraniom modelki Weroniki i Jotki, wyszły świetne zdjęcia, które już niebawem Wam pokażę :)

Hmmm bo ja na co dzień pracuję z jedzeniem i winem, prowadzę dział Make-up w ★Fabrikon Magazine, co wiążę się z moim wszech talentem ;) czyli tym, że rysuję, maluję, szyję, stylizuję...reszta wyjdzie w praniu.




Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)