wtorek, 17 kwietnia 2012

Inna strona Traffic Club, kapelusze od projektantki





Nie uwierzycie gdzie odbyła się ta sesja. Z czym Wam się kojarzy Traffic Club? Z półkami przeróżnych książek? Nam owszem z ciekawymi literackimi pozycjami, ale także z kulturą, modą, pyszną kawą i dobrą zabawą.


Przedstawiam Wam efekty sesji z młodziutką Anią, która została zrealizowana właśnie w Trafficu. W pierwszej odsłonie możecie podziwiać kapelusze młodej projektantki Kingi Załęskiej.
Naszą kolejną wizją było zaprezentowanie młodej dziewczynki jako zagubionej księżniczki.
Scenerią stały się wnętrza Trafficu




modelka: Ania
foto: JOTKA
make-up: Aleksandra Urbanowska
włosy: Martyna Orzechowska
stylo: Aleksandra Urbanowska & Martyna Orzechowska


kapelusz: To Cut Sth
ramoneska: H&M
koszulka: H&M
buty: Stradivarius
legginsy: Allegro
suknia: vintage


Dziękujemy Traffic Club za udostępnienie swoich wnętrz do realizacji sesji zdjęciowej, miłej obsłudze a szczególnie przesympatycznej pani manager :)


Zachęcamy Was do odwiedzenia fanpage To Cut Sth, Kinga tworzy nie tylko kapelusze ale i piękną biżuterię. W czwartek będzie się prezentować na Fashion Week Poland - będzie o niej głośno :)


Martyna

17 komentarzy:

  1. Przeglądam tak sobie Twojego bloga i bardzo mi się tutaj podoba. Przypadł mi do gustu Twój stół wielkanocny ;) Oraz bardzo ciekwe stylizacje. Napewno tu wrócę :) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zdjecie bardzo mi sie podoba, modelka ma niebanalna urode!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, to się nazywa wyobraźnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, klimatyczne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, zapraszam ponownie, jeśli tylko macie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, dziewczyna jako "zagubiona księżniczka" wygląda genialnie, kurczę, świetną ma urodę :)

    + dodaje bloga na bieżąco bo chce podglądać wasze poczynania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, jedyne co mi nie pasuje to te podpisy zdjęć ale to taki drobiazg :q
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! urodziwa modelka

    OdpowiedzUsuń
  8. znow odwalilyscie swietna robote, a make-up no make-up cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. foto-shop - dobra rzecz. pomysły na zdjęcia są OK. przykro mi stwierdzić, lecz modelka niee..
      życzę udanych pomysłów.! ;)

      Usuń
    2. modelka rzeczywiście miała taką ładna. gładką cerę :)

      Ola

      Usuń
  9. zdjęcia wyszły super, a modelka ma niespotykaną urodę i niestety mnie ona nie przekonuje, ale na pewno to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się bardzo podoba modelka, naprawdę super piękna, myślę, że mogłaby stać muzą znanych projektantów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna modelka. Przypomina mi trochę królową śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE ZGADZAM się z komentarzem GLAM. LECZ, figura modelki, jest dobra, jednak coś mi w niej nie potchodzi. pomysł dobry, ale troszeczkę nie udany. życzę powodzenia w przyszłości . trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)