piątek, 13 kwietnia 2012

Stylizacja z pomarańczem, sernik z wiórkami kokosowymi


Wybaczcie proszę zastój na blogu, ale ostatnio miałam małe życiowe zamieszanie ale wszystko idzie dobrą drogą ;) Przedstawiam Wam obiecaną stylizację świąteczną i przepis na super sernik. W Hiszpanii odkryłam, że ciasta serowe pysznie smakują z konfiturą porzeczkową ja takiej nie miałam ale spróbowałam powideł śliwkowych i wyszło równie smacznie. Polecam :)





Przepis na sernik

ser: 
5 kostek sera
4 całe jajka
3 białka
3/4 kostki margaryny
1 1/2 szklanki cukru
budyń śmietankowy
zapach pomarańczowy

wierzch z wiórek kokosowych:
5 białek
opakowanie wiórek
pół szklanki cukru


Wszystko razem utrzeć, wylać na blachę, na to wyłożyć "ciasto z wiórek", piec w niezbyt rozgrzanym piekarniku 200 C, ok 1, 20 godz.

stylo:
koszula: Zara
spódnica: Bershka
buty: DeeZee

Martyna

7 komentarzy:

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)