sobota, 28 kwietnia 2012

Kwiecista spódnica


Długi weekend czas zacząć, wraz z nim przyszły upalne dni, a na takie idealnie sprawdzi się moja nowa spódnica zakupiona w SH, z resztą koszulka też z SH ;P Wczoraj zrobiliśmy sobie całorodzinne wolne od wszystkiego i wybraliśmy się na spacer po mieście i plac zabaw.








Podczas gdy Helena wariowała my zaczęliśmy nadrabiać nasze powieściowe zaległości, na co dzień czytamy dużo mniej przyjemne lektury. Postanowiłam nie pokazywać Wam stylizacji Lecha, ponieważ zrobię z niej oddzielny post :)




Żeby nie było- nie weszłam na huśtawkę dla przyjemności. Zwyczajnie musiałam pokazać Heli co robić żeby ktoś nie musiał Cię huśtać. Swoją drogą nie wiedziałam, że huśtanie potrafi tak zmęczyć ;P


Moja stylizacja:

Spódnica: SH
Koszulka: SH
Torebka: Flo
Buty: Aldo
Bransoleta: zabrana siostrze

A jak Wam upływa weekend?

Ola

34 komentarze:

  1. jaka śliczna mała dama!:)
    spódnica jest super!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja na 6 Hela piekna:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny top i spódnica! przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja na huśtawkę weszłabym dla przyjemności :) super spódnica

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódnica ;)

    Zapraszam do siebie na nowy wystrój bloga !

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lech nie ma stylizacji. (Lech nie ma stylizacji kropka)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się prezentujesz :) ślicznie Ci w takiej długości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Było by mi miło, gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica ! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam Cię bardzo, ale... moim zdaniem najśliczniej wyglądało maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdjęcie jest fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hela lubi angry birds :) ?
    Fajne fotki. szkoda ze w SH do ktorych chodze nie ma takich slicznych rzeczy :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ;)
    idealnie na taką piękną pogodę !!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna spodnica. Uwielbiam ten styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódnica. :)
    Ale ta Helenka słodziutka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak ślicznie wyglądasz ♥
    mała z resztą też ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka jaka spodnica ;) one sa bardzo wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę spódnicy! ;p
    ps. zapraszam do siebie na konkurs! do wygrania bon do hm :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, letni zestaw! Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Olu, przepraszam za niedyskretne pytanie, ale ciekawość mnie zżera :) Czy Hela jest Twoją własną, osobistą córcią? :) Jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasz blog, zostaw komentarz i dołącz do obserwowanych. Każdy komentarz jest dla nas bardzo pomocny, dziękujemy:)